Selamat Datang

Kami mengalu-alukan sebarang komen dan cadangan untuk blog ini.Segala aduan juga boleh dibuat di blog ini.Sila sertakan data peribadi yang lengkap untuk segala aduan agar aduan dapat diselesaikan dengan berkesan.

Nama :
No My Kad:
Alamat:
No Tel:
Masalah/Aduan anda:

Wednesday, October 21, 2009

Nasib Peniaga Medan Pelancong 2

Seperti yang kami tegaskan disini seperti kes Pusat Khidmat yg lain kami akan bekerjasama meyelesaikan masalah Rakyat bersama YB Fuziah, kami tidak sesekali menolak kepada pembangunan.Kami menyokong selari dengan prinsip YB Fuziah jika ia mendatangkan kebaikan kepada rakyat ia akan kita sokong.

Didalam permasalahan serupa ini sama ada perpindahan setinggan atau perpindahan tapak niaga mestilah golongan rakyat diberi pilihan.Satu tapak yang serupa atau diberi sedikit ganjaran/pampasan yang setimpal.

Terima kasih kami ucapkan kepada pihak yang perihatin dalam masalah ini seperti Dato Sri MB Pahang,PASDEC Corp,Pemuda UMNO dsb selepas kami menyuarakan masalah ini setahun yang lalu.Kami difahamkan bahawa YAB Dato' Sri Adnan sendiri memberi jaminan kepada peniaga bahawa mereka akan dipindahkan setelah tapak ganti diperolehi.Syabas Dato' atas keperihatinan Dato.

No comments:

Post a Comment